Bestellen, bezorging & retourneren

Hoe bestel ik een product?
Voeg het product dat u wilt bestellen toe aan de winkelwagen. Open de winkelwagen en klik op ‘Bekijk alles’ om een overzicht van de winkelwagen te zien en klik op ‘Naar de kassa’ om de bestelling meteen af te ronden.
Vul uw adresgegevens in en kies de gewenste betaalmethode. Controleer uw gegevens, ga akkoord met de voorwaarden en klik op ‘Afrekenen’ om de betaling te starten. Rond de betaling af.
Na een succesvolle betaling keert u terug naar onze webshop. De pagina die u ziet, laat zien dat uw bestelling succesvol is afgerond.

Een bestelling wijzigen
Indien u uw bestelling nog niet heeft afgerond is het nog mogelijk om uw bestelling te wijzigen. U kunt het aantal van een artikel wijzigen door in het kiesveld een ander aantal te kiezen. U kunt een nieuw artikel toevoegen door verder te winkelen en u kunt een artikel uit uw winkelmandje verwijderen door op de prullenbak te klikken achter het betreffende artikel. 

Als uw bestelling al is afgerond en betaald en u wilt iets wijzigen, verzoeken wij u vriendelijk contact op te nemen met onze klantenservice. Dat kan via webwinkel@bredemeijergroup.com of via +31 (0) 88 730 2900 (lokaal tarief). U kunt de klantenservice bereiken van maandag tot en met vrijdag van 8:30 - 17:00 uur. LET OP:  Indien wij uw bestelling reeds verwerkt hebben dan kunt u hier geen wijzigingen meer in aanbrengen.

Ik heb na het plaatsen van mijn order geen opdrachtbevestiging/factuur ontvangen
Na het plaatsen van uw bestelling krijgt u van Bredemeijer Group B.V. altijd een opdrachtbevestiging/factuur per e-mail. Het is echter mogelijk dat u deze factuur niet in uw inbox ontvangt. Het kan zijn dat de e-mail door uw mailserver als spam aangemerkt is of dat uw inbox te vol is.

Wilt u alsnog uw opdrachtbevestiging/factuur ontvangen? Neemt u dan contact op met onze klantenservice. Dat kan via webwinkel@bredemeijergroup.com of via +31 (0) 88 730 2900 (lokaal tarief). U kunt de klantenservice bereiken van maandag tot en met vrijdag van 8:30 - 17:00 uur.

Betaalwijzen
In onze webshop kunt u op de volgende manieren betalen: iDEAL, Creditcard, SOFORT Banking, Bancontact en PayPal. Wij berekenen voor geen van deze betaalmethoden kosten door. 

Verzendkosten
De verzendkosten van uw bestelling zijn als volgt:
Nederland, België en Duitsland: verzending € 7,50 (gratis verzending bij bestellingen vanaf € 50,-).
Denemarken, Frankrijk, Luxemburg en Oostenrijk: verzending € 15,- (gratis verzending bij bestellingen vanaf € 75,-).
Spanje, Italië, Polen en Tsjechië: verzending € 17,50 (gratis verzending bij bestellingen vanaf € 75,-).

Vervoerder
Uw bestelling wordt binnen standaard bezorgd met GLS. Zodra uw pakket in ontvangst genomen is door deze vervoerder ontvangt u een verzendbevestiging met track & trace code.

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
Nederland: 2 werkdagen
België, Luxemburg, Duitsland, Denemarken, Frankrijk, Oostenrijk, Spanje, Italië, Polen en Tsjechië: 3-4 werkdagen

Het kan helaas voorkomen dat wij door onvoorziene omstandigheden later aan u kunnen leveren dan gecommuniceerd. Anderzijds kan het voorkomen, dat wij eerder aan u kunnen leveren.

Niet thuis?
Als u niet thuis bent bij de eerste bezorgpoging, zal de bezorger een van de buren vragen het pakket aan te nemen. Als dat niet mogelijk is, laat de bezorger een Niet Thuis Bericht achter en/of ontvangt u een e-mail en neemt de bezorger het pakket mee terug naar het depot (distributiecentrum). Met het Niet Thuis Bericht kunt u via de website of de Customer Service van GLS kiezen uit diverse bezorgopties voor een tweede bezorgpoging. Treft de bezorger u bij de tweede bezorgpoging opnieuw niet thuis aan dan kunt u het pakket enkel nog afhalen bij een GLS Parcel Shop.

Een klacht melden
Indien u een klacht heeft over onze producten of service, dan kunt u contact met ons opnemen via webwinkel@bredemeijergroup.com. U kunt uw klacht ook per brief indienen. Stuurt u deze aan: 

Bredemeijer Group B.V.
t.a.v. Klantenservice
Savannahweg 59
3542 AW Utrecht
Nederland

U krijgt van ons binnen 14 dagen na ontvangst van uw klacht een inhoudelijke reactie. Mocht u het niet eens zijn met de oplossing of komen we er samen niet uit? Dant kunt uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Ook kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).

De ontvangen goederen komen niet overeen met mijn bestelling
Na iedere bestelling ontvangt u per e-mail een opdrachtbevestiging/factuur. Hierop is te vinden wat u precies besteld heeft. Komt de opdrachtbevestiging/factuur niet overeen met de artikelen die u ontvangen heeft, dan verzoeken wij u vriendelijk om contact op te nemen met onze klantenservice. Dat kan via webwinkel@bredemeijergroup.com of telefonisch via +31 (0) 88 730 2900 (lokaal tarief). De klantenservice is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 8:30 - 17:00 uur.

Mijn artikel is defect
In het geval uw artikel defect is, verzoeken wij u vriendelijk contact op te nemen met onze klantenservice. Dat kan via webwinkel@bredemeijergroup.com of telefonisch via +31 (0) 88 730 2900 (lokaal tarief). De klantenservice is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 8:30 - 17:00 uur.

Ik wil mijn artikel(en) retour zenden
Toch niet het juiste product besteld? Geen probleem, dan kunt u het product retourneren en krijgt u uw geld terug. Na ontvangst van het product heeft u 14 dagen bedenktijd om te besluiten of u de overeenkomst wilt herroepen/ontbinden. In deze termijn mag u het artikel bekijken en beoordelen. Zodra u aangeeft gebruik te maken van deze bedenktijd, dient u binnen 14 dagen de bestelling naar ons terug te sturen. U kunt hiervoor het ontbindingsformulier gebruiken (te vinden op onze website onder deze link) of de hierin gevraagde gegevens mailen aan webwinkel@bredemeijergroup.com.
U bent aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen.

Voor het retourneren van artikelen gelden de volgende richtlijnen:
1) Voor onze artikelen geldt een retourtermijn van 14 dagen. De retourtermijn gaat in op de dag dat u het artikel ontvangt. Meerdere artikelen in 1 bestelling? Dan gaat de retourtermijn pas in als u alles heeft ontvangen. 

2) De artikelen worden onbeschadigd geretourneerd, indien mogelijk in originele fabrieksverpakking.

3) Indien er onnodige schade is ontstaan aan het product, dan zullen wij de waardevermindering in rekening brengen.

Controleer altijd direct na ontvangst van het artikel of het onbeschadigd en compleet bij u geleverd is. Mocht dit niet zo zijn, neem dan zo spoedig mogelijk contact op om dit aan ons te melden.

U kunt uw bestelling retourneren naar:

Bredemeijer Group B.V.
T.a.v. Afdeling Retouren
Savannahweg 59
3542 AW Utrecht

Zorg dat u de pakbon of het ordernummer bij de zending voegt!

Houd er rekening mee dat het risico voor de terugzending bij u als consument ligt. Mocht het product kwijtraken tijdens de retournering, dan is dit uw risico. Wij raden u daarom aan (bij hogere orderwaarde) uw verzending te verzekeren en een verzendbewijs te bewaren.

Als u de overeenkomst herroept, ontvangt u alle betalingen die u tot op dat moment heeft gedaan, inclusief leveringskosten (met uitzondering van eventuele extra kosten ten gevolge van uw keuze voor een andere wijze van levering dan de door ons geboden goedkoopste standaard levering) onverwijld en in ieder geval niet later dan 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van uw beslissing de overeenkomst te herroepen, van ons terug. Indien u slechts een deel van uw bestelling retour stuurt dan worden de kosten voor levering niet teruggestort. Wij betalen u terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee u de oorspronkelijke transactie heeft verricht, tenzij u uitdrukkelijk anderszins heeft ingestemd; in ieder geval zullen u voor zulke terugbetaling geen kosten in rekening worden gebracht. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of u heeft aangetoond dat u de goederen heeft teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt.

De directe kosten van het terugzenden van de goederen komen voor uw rekening.

Garantie
Voor alle artikelen die u bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Voor onze producten geldt ook een fabrieksgarantie van twee jaar. Deze garantie doet niets af aan de wettelijke garantie.

Ik heb een andere vraag
Staat uw vraag er niet tussen? Neem contact met ons op via webwinkel@bredemeijergroup.com of telefonische via +31 (0)88 730 2900. De klantenservice is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 08.30 – 17.00 uur.